2e week Terschelling - Reisverslag uit Terschelling, Nederland van Sven Faes - WaarBenJij.nu 2e week Terschelling - Reisverslag uit Terschelling, Nederland van Sven Faes - WaarBenJij.nu

2e week Terschelling

Door: sven faes

Blijf op de hoogte en volg Sven

18 September 2017 | Nederland, Terschelling

De week is weer voorbij 2 gedaan nog 4 te gaan. Het vevalt heel goed op Terschelling. Van het weekend heb ik met mijn familie mijn vrjaardag gevierd. We zijn maar vaker ergens wat gaan drinken want het weer zat niet echt mee. Het regent hier nu al bijna anderhalve week. (Tijd voor mooi weer). Vanochtend ben ik om half 6 begonnen met het overpompen van de melk naar de kaas bak. Want er word vandaag weer kaas gemaakt. Schapen kaas staat er vandaag op het menu.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Terschelling

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Oktober 2017

6e week Terschelling

16 Oktober 2017

6e week Terschelling

09 Oktober 2017

5e week Terschelling

09 Oktober 2017

5e week Terschelling

01 Oktober 2017

4e week Terschelling
Sven

stage op Terschelling bij de Zeekraal.

Actief sinds 02 Sept. 2017
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 4531

Voorgaande reizen:

02 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: