3e week Terschelling - Reisverslag uit Terschelling, Nederland van Sven Faes - WaarBenJij.nu 3e week Terschelling - Reisverslag uit Terschelling, Nederland van Sven Faes - WaarBenJij.nu

3e week Terschelling

Door: sven faes

Blijf op de hoogte en volg Sven

26 September 2017 | Nederland, Terschelling

Dit weekend was er een festival genaamd springtij op het eiland aan de gang . Je kunt dan workshops volgen over duurzaamheid. Ook zijn gerben jolanda en ik naar een workshop geweest. Het ging over de stem van de boeren in het duurzamer worden omdat er wel gezeurd wordt op de boeren maar ze niet begrijpen wat de rol van boeren in het verhaal is. Het was zeer interessant en ze hadden van ieder wat wills. het is te hopen dat ze nu begrijpen hoe de insteek van boeren is en wat hun idee is hoe we duurzamer kunnen worden.

• 30 September 2017 - 14:02

Ad Van Tuyl:

Hoi Sven,

We zullen als sector ons inderdaad meer moeten presenteren naar de maatschappij toe om draagvlak te krijgen voor we we doen. Heel goed om zo'n workshop te volgen.
    Fijn dat je het naar je zin hebt op Terschelling tussen de schapen en van het feit dat ze biologisch zijn kun je ook weer veel leren. Is de geitenkaas lekker?
    Leuk dat je ouders daar zijn geweest om je verjaardag te vieren en wat vonden ze van Terschelling en het bedrijf?

Groeten en werk ze.
    Ad van Tuyl