2e week Terschelling - Reisverslag uit Terschelling, Nederland van Sven Faes - WaarBenJij.nu 2e week Terschelling - Reisverslag uit Terschelling, Nederland van Sven Faes - WaarBenJij.nu

2e week Terschelling

Door: sven faes

Blijf op de hoogte en volg Sven

14 September 2017 | Nederland, Terschelling

De tweede week is al aan gebroken ik heb al veel gezien van het bedrijf. Het interessante is dat het een biologisch bedrijf is. Dat is wel even wennen want dan mag je al veel gangbare dingen niet doen zoals kunstmest strooien. En zul je dus met een klaver mengsel in je perceel moeten gaan werken. Je kunt wel duidelijk zien dat de gras kwaliteit minder is omdat je onkruid niet zomaar mag dood spuiten. Ook kampt hij met een mest tekort omdat hij zoveel grond heeft . En niet genoeg dieren heeft ook mag hij maar een bepaalde hoeveelheid aanvoeren van mest. Ook is de nieuwe maaier binnen gekomen met een breedte van 3,5meter zonder kneuzer is het nog al een vooruit gang op de maaier van 2,8 meter. nu kan martijn (zoon) maar bunders maken .