stage terschelling - Reisverslag uit Terschelling, Nederland van Sven Faes - WaarBenJij.nu stage terschelling - Reisverslag uit Terschelling, Nederland van Sven Faes - WaarBenJij.nu

stage terschelling

Door: sven

Blijf op de hoogte en volg Sven

04 September 2017 | Nederland, Terschelling

Stage Terschelling

Gisteren avond ben ik aan gekomen op het eiland. Naar een boot reis van 2 uur en een auto rit van 2,5 uur. Om 3 uur smiddags ben ik vertrokken vanuit Gilze. Ik ben toen alleen naar harlingen gereden daar heb ik wat gegeten voor dat ik met de boot mee naar Terschelling ging. Eenmaal aangekomen in het donker in Terschelling. Heb ik mijn weg gezocht naar de boerderij. Ben ik warm ontvangen door de familie. Het bedrijf ziet er mooi uit en ik denk dat ik er nog een hoop kan leren.


  • 08 September 2017 - 10:58

    Ad Van Tuyl:

    Hoi Sven,

    Ik heb je toch gevonden zoals je ziet.
    Mooie melkstal hebben ze, goed om je gesproken te hebben en veel succes nog,
    Ad van Tuyl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Terschelling

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Oktober 2017

6e week Terschelling

16 Oktober 2017

6e week Terschelling

09 Oktober 2017

5e week Terschelling

09 Oktober 2017

5e week Terschelling

01 Oktober 2017

4e week Terschelling
Sven

stage op Terschelling bij de Zeekraal.

Actief sinds 02 Sept. 2017
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 4535

Voorgaande reizen:

02 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: